wiatrówka rewolwer Chiappa Rhino 50DS Nickel 4,5mm
Rewolwer Chiappa Rhino 50DS Nickel (ACP002) to najnowszy produkt firmy Black Ops w porozumieniu i na licencji włoskiej Chiappa Firearms oraz we współpracy z tajwańskim Wingun. Połączenie tych trzech producentów broni, sprawia, że jest to celna i ekonomiczna wiatrówka. W efekcie można uzyskać 100 strzałów z jednej kapsuły co2 12g. Czyni to ją liderem w swojej klasie jeśli chodzi ilość strzałów z jednego pojemnika. Niespotykanym zjawiskiem jest fakt, że wiatrówka Chiappa Rhino strzela śrutem ołowianym 4,5mm oraz kulkami stalowymi 4,46mm. Warto dodać, że rewolwer jest na licencji i ma oryginalne oznaczenia oraz zachowuje się tak samo jak wersja na ostre naboje.
Rewolwer Chiappa to wysoce realistyczna replika słynnego modelu Rhino. Idealnie oddano wagę, wyważenie, przyrządy celownicze i wygląd oryginału. Firma Chiappa to legendarna włoska firma zbrojeniowa z siedzibą w Brescii. Jest to producent broni palnej, a także pistoletów pneumatycznych i wiatrówek. Jednakże to właśnie Rhino przyniósł temu producentowi prawdziwą sławę. Dlaczego? A to ze względu na charakterystyczny wygląd, konstrukcję itd. Tylko ten model posiada obniżoną lufę i strzela pociskami z dolnej części bębenka, a nie tak jak w pozostałych rewolwerach z góry.
Sama konstrukcja i wygląd, na pierwszy rzut oka przypominają masywne i wielkogabarytowe zwierzę, stąd właśnie nazwo pochodząca od nosorożca. Nawet muszkę wkomponowano tak, aby jak najbardziej przypominała róg nosorożca, ale nie straciła swojej funkcji.
Jak już było wspomniane rewolwer ten zasilany jest kapsułą co2 12 gram, która wkłada się do rękojeści, pod imitujące drewno okładziny wykonane z polimeru. Cała reszta jest metalowa, zarówno body jak i lufa, która jest dosyć długa i umieszczono na niej pięć slotów szyny akcesoryjnej 22 mm. Całość wraz z otworami chłodzącymi nad lufą są frezowane, a nie odlewane. Rotacyjny bębenek w kształcie sześciokąta również jest metalowy, a w nim znajdują się imitacje łusek z pociskami. To właśnie do nich ładuje się śruciny.
Firma Black Ops od lat dostarcza sprzętu najwyższej półki dla fanów wiatrówek i Airsoftu. W tym przypadku wiatrówka pozwala na używanie śrutu ołowianego diabolo 4,5mm lub stalowych kulek 4,46mm bez jakichkolwiek przejściówek czy adapterów. Możliwe to jest dzięki zastosowaniu gładkiej lufy. Dla bezpieczeństwa umieszczono automatyczny bezpiecznik, który blokuje bębenek i uniemożliwia oddanie strzału. Każde naciśnięcie spustu powoduje automatyczną blokadę. Sam spust pracuje w systemie Single Action/Double Action czyli oddanie strzału możliwe jest dzięki pracy samonapinacza lub po uprzednim naciągnięciu kurka.
Sklep NORICA.PL jest OFICJALNYM DYSTRYBUTOREM marki Black Ops w Polsce i wiatrówka jest dostosowana do norm prawnych w Polsce, a jej energia to mniej niż 17 J i może być kupiona bez pozwolenia na broń.
zezwolenie | nie jest wymagane |
grupa użytkowników | zaawansowani |
gwarancja (m-cy) | 12 |
wzorowany na | rhino 60DS .357 magnum |
blow-back | nie |
kaliber (mm) | 4,5 |
prędkość (m/s) | 120 |
rodzaj śrutu | diabolo i bb (kulki) |
rodzaj lufy | gładka |
długość lufy (mm) | 128 |
długość całkowita (mm) | 241 |
rodzaj zasilania | kapsuła co2 12g |
przyrządy celownicze | muszka i szczerbinka regulowana |
szyna akcesoryjna (mm) | 22 |
materiał body | metal |
materiał rękojeści | polimer |
kolor wykończenia | czarny |
bezpiecznik | automatyczny |
kolor dodatków | brązowy |
system spustowy | SA/DA |
celność | precyzyjna |
zasięg celnego strzału (m) | 20 |
tryb strzelania | wielostrzałowy |
pojemność magazynka (szt) | 6 |
odrzut | średni |
w zestawie | łuski |
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
(na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@norica.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), co znacznie przyśpieszy cały proces.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@norica.pl.
Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Prezentowane produkty to wyselekcjonowany sprzęt sprawdzonych producentów, którzy je starannie projektują i produkują. Towar jest testowany na różne sposoby. Producent gwarantuje skuteczne działanie i niezawodność w swojej klasie lub zgodnie z uzyskanymi certyfikatami. Jednak jeśli produkt będzie źle dopasowany nie wyklucza możliwości uszkodzeń ciała. Przed użyciem konieczne jest dopasowanie produktu do sytuacji i indywidualnych predyspozycji posiadacza. Właściwości ochronne i konstrukcyjne mogą ulec zmianie poprzez niewłaściwe użytkowanie lub złą konserwację produktu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbki zdrowia wynikające ze złego dopasowania i użytkowania produktu.
Prosimy o zwracanie produktów na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).
Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, mailowo pod adresem sklep@norica.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Realizacja i wysyłka zamówień odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Każda przesyłka jest ubezpieczona.
Koszty dostawy:
Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu zamówienia kurierowi. Ze względów na satysfakcję naszych klientów nie wysyłamy przesyłek Pocztą Polską.
Twoja opinia może być pierwsza.
Oceny i recenzje produktu mogą być dodane wyłącznie przez osoby zalogowane.
Po moderacji publikujemy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie. Odrzucamy wyłącznie te, które wprowadzają w błąd, np. kilka negatywnych opinii jednego produktu dodane przez tego samego użytkownika, zawierają treści reklamowe, zostały napisane za wynagrodzenie, zawierają linki do zewnętrznych stron internetowych; naruszają dobra osobiste lub zasady współżycia społecznego, są obraźliwe lub wzywają do stosowania przemocy, lub nienawiści, zawierają dane osobowe lub inne dane poufne, nie dotyczą produktu. Komentarze dodane przed 01.01.2023 nie podlegały moderacji. Ocena podawana w gwiazdkach (0-5) jest średnią wszystkich ocen.