Latarka Speras E1 PRO Sand
Akumulatorowa latarka LED SPERAS E1 PRO Sand (SPERAS E1PRO SAND) to zaawansowane źródło światła, które jest jednocześnie proste w obsłudze. Tym razem specjalne wersja w kolorze pustynnego piasku. Jej cechą charakterystyczną jest mocne źródło światła oraz solidne materiały użyte do jej wykonania. W efekcie czego to poręczna latarka taktyczna mieszczącą się do każdej nerki czy ładownicy przy kamizelce taktycznej. Bez problemu można umieścić ją na broni, używając odpowiedniego montażu.
Do wytworzenia latarki Speras E1 PRO Sand użyto specjalnego materiału, jakim jest wzmacniane aluminium lotnicze premium typu III. Jest ono anodyzowane na kolor czarny w celu zabezpieczenia latarki przed utlenianiem. Co istotne, to tubus latarki i jej kształt jest frezowany na obrabiarkach CNC, dzięki czemu konstrukcja jest trwalsza niż z odlewu. Potwierdza to fakt, iż model Speras E1 PRO Sand jest odporny na upadki z wysokości nawet 2 metrów! Dodatkowo frezowanie pozwoliło uzyskać karbowaną powierzchnię na tubusie, a to przekłada się na pewny chwyt i zapobiega to wyślizgnięciu się z ręki.
Ta mała latarka spełnia normy wodoszczelności IPX8 co oznacza, że zastosowano ochronę przed skutkami ciągłego zanurzenia w wodzie na głębokość do 2 metrów. Zawdzięcza to bardzo dokładnie wykonanymi elementom oraz uszczelniającemu o-ringowi. W przypadku jego uszkodzenia w zestawie znajduje się dodatkowa uszczelka. Speras E1 PRO Sand to smukła, konkretna latarka ze zintegrowaną obudową, która ma za zadanie chronić źródło światła, jakim jest dioda LED LED LUMINUS SST40.
Model latarki LED Speras E1 PRO Sand to latarka bardzo często wybierana do ekwipunku EDC wśród osób związanych z militariami i służbami mundurowymi, tj. przez żołnierzy, policjantów. Zawdzięcza to swoim wymiarom, tj. 122,9 x 26,1 mm. Średnica tubusu to 25,4 mm, czyli standard znany z lunet celowniczych. Przy tak małej średnicy można było zastosować tylko jedną diodę, ale bardzo mocną. Strumień światła osiąga stabilną wartość 1700 lumenów i utrzymuje się przez 3 godziny, gdzie u konkurencji to średnio 3 minuty a później spada co najmniej o połowę. Latarka LED, którą przedstawiamy zasilana jest poprzez akumulator 18650 o pojemności 2600 mAh jest on w zestawie. Alternatywnie można użyć 2 baterii CR123A. Ciekawostką jest, że akumulatorek można ładować przez kabel USB bezpośrednio z komputera. Mało, który producent może poszczycić się takimi akumulatorami, a w naszych latarkach masz je w zestawie!
Max | Mid | Low | Strobo | |
---|---|---|---|---|
Strumień światła | 1700 lumenów | 300 lumenów | 20 lumenów | |
Czas świecenia | 3 godziny | 6 godzin | 100 godzin | |
Zasięg światła | 284 metrów | 121 metrów | 32 metrów |
zezwolenie | nie jest wymagane |
gwarancja (m-cy) | 60 |
źródło światła | dioda LED LUMINUS SST40 |
maksymalny czas działania (h) | 100 |
maksymalny strumień światła (lm) | 1700 |
maksymalny zasięg świecenia (m) | 284 |
ilość trybów pracy | 4 |
przełącznik trybów | przełącznik tylny |
rodzaj latarki | ręczna |
przeznaczenie | edc, outdoor, ratownictwo, survival, taktyczne |
rodzaj zasilania | bateria |
pasujące ogniwo | 1 x 18650, 2 x CR123A |
sposób ładowania | szybkie ładowanie mikro USB |
napięcie (V) | 3-4,2 |
długość całkowita (mm) | 122,9 |
średnica głowicy (mm) | 26,1 |
średnica tubusa (mm) | 25,4 |
materiał wykonania latarki | utwardzane aluminium lotnicze |
wodoodporność | tak |
kolor wykończenia | brązowy |
soczewka | utwardzone ultra-przezroczyste szkło |
powłoka antyrefleksyjna | odporna na ścieranie powłoka AR |
reflektor | gładki |
w zestawie | kabura, klips, o-ringi, smycz |
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
(na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@norica.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), co znacznie przyśpieszy cały proces.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@norica.pl.
Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Prezentowane produkty to wyselekcjonowany sprzęt sprawdzonych producentów, którzy je starannie projektują i produkują. Towar jest testowany na różne sposoby. Producent gwarantuje skuteczne działanie i niezawodność w swojej klasie lub zgodnie z uzyskanymi certyfikatami. Jednak jeśli produkt będzie źle dopasowany nie wyklucza możliwości uszkodzeń ciała. Przed użyciem konieczne jest dopasowanie produktu do sytuacji i indywidualnych predyspozycji posiadacza. Właściwości ochronne i konstrukcyjne mogą ulec zmianie poprzez niewłaściwe użytkowanie lub złą konserwację produktu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbki zdrowia wynikające ze złego dopasowania i użytkowania produktu.
Prosimy o zwracanie produktów na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).
Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, mailowo pod adresem sklep@norica.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Realizacja i wysyłka zamówień odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Każda przesyłka jest ubezpieczona.
Koszty dostawy:
Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu zamówienia kurierowi. Ze względów na satysfakcję naszych klientów nie wysyłamy przesyłek Pocztą Polską.
Twoja opinia może być pierwsza.
Oceny i recenzje produktu mogą być dodane wyłącznie przez osoby zalogowane.
Po moderacji publikujemy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie. Odrzucamy wyłącznie te, które wprowadzają w błąd, np. kilka negatywnych opinii jednego produktu dodane przez tego samego użytkownika, zawierają treści reklamowe, zostały napisane za wynagrodzenie, zawierają linki do zewnętrznych stron internetowych; naruszają dobra osobiste lub zasady współżycia społecznego, są obraźliwe lub wzywają do stosowania przemocy, lub nienawiści, zawierają dane osobowe lub inne dane poufne, nie dotyczą produktu. Komentarze dodane przed 01.01.2023 nie podlegały moderacji. Ocena podawana w gwiazdkach (0-5) jest średnią wszystkich ocen.