Latarka Speras P4
Akumulatorowa latarka LED SPERAS P4 (SPERAS 4) to podręczne źródło światła, które jest proste w obsłudze. Jej cechą charakterystyczną jest mocne źródło światła oraz solidne materiały użyte do jej wykonania. W efekcie czego wykonano latarkę LED na baterię mieszczącą się do każdej nerki czy plecaka. Ta najjaśniejsza latarka LED doceniana jest przez fanów urbexu, poszukiwaczy i fanów wszelkich aktywności w outdoorze.
Do wytworzenia latarki Speras P4 użyto specjalnego materiału, jakim jest wzmacniane aluminium lotnicze premium z anodyzacją typu III. Jest ono barwione na kolor czarny w celu zabezpieczenia latarki przed utlenianiem. Co istotne, to tubus latarki i jej kształt jest frezowany na obrabiarkach CNC, dzięki czemu konstrukcja jest trwalsza niż z odlewu. Potwierdza to fakt, iż model Speras P4 jest odporny na upadki z wysokości nawet 2 metrów! Dodatkowo frezowanie pozwoliło uzyskać karbowaną powierzchnię na tubusie, a to przekłada się na pewny chwyt i zapobiega to wyślizgnięciu się z ręki.
Ta latarka LED spełnia normy wodoszczelności IP68 co oznacza, że zastosowano ochronę przed skutkami ciągłego zanurzenia w wodzie na głębokość większą niż 1 metr. Zawdzięcza to bardzo dokładnie wykonanymi elementom oraz uszczelniającemu o-ringowi. W przypadku jego uszkodzenia w zestawie znajduje się dodatkowa uszczelka. Latarka LED Speras P4 to smukła, konkretna latarka ze zintegrowaną obudową, która ma za zadanie chronić źródło światła, jakim są 3 diody LED Osram P9.
Model Speras P4 to najchętniej wybierana latarka LED do samochodów. Zawdzięcza to swoim wymiarom, tj. 119 x 40 mm. Przy takiej średnicy głowicy udało się zainstalować 3 bardzo mocne diody. Strumień światła osiąga stabilną wartość 4000 lumenów i utrzymuje się przez 60 sekund. Następnie elektroniczne zabezpieczenie przed przegrzaniem zmniejsza strumień światła do 800 lumenów. Teraz może świecić przez 5 godzin bez przerwy. Jednak jej maksymalny czas świecenia to aż 220 godzin! Latarka LED, którą przedstawiamy zasilana jest poprzez akumulator PCE 21700 o pojemności 5000 mAh, który jest w zestawie. Ciekawostką jest, że latarkę można ładować przez gniazdo USB-C znajdujące się na latarce i trwa to ok. 3 godzin. Posiada ona również wskaźnik naładowania akumulatora.
zezwolenie | nie jest wymagane |
gwarancja (m-cy) | 60 |
źródło światła | 3 diody LED OSRAM P9 |
maksymalny czas działania (h) | 167 |
maksymalny strumień światła (lm) | 4000 |
maksymalny zasięg świecenia (m) | 288 |
ilość trybów pracy | 7 |
przełącznik trybów | przełącznik boczny |
rodzaj latarki | ręczna |
przeznaczenie | do lasu, edc, ogólne, outdoor |
rodzaj zasilania | bateria |
pasujące ogniwo | 1 x 21700, 4 x CR123A |
sposób ładowania | szybkie ładowanie USB typu C |
napięcie (V) | 3-4,2 |
długość całkowita (mm) | 119 |
średnica głowicy (mm) | 40 |
materiał wykonania latarki | utwardzane aluminium lotnicze |
wodoodporność | tak |
kolor wykończenia | czarny |
soczewka | hartowane ultra-przezroczyste szkło |
powłoka antyrefleksyjna | odporna na ścieranie powłoka AR |
reflektor | gładki |
w zestawie | akumulator, kabel do ładowania, kabura, o-ringi, smycz |
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia
(na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@norica.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), co znacznie przyśpieszy cały proces.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres sklep@norica.pl.
Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Prezentowane produkty to wyselekcjonowany sprzęt sprawdzonych producentów, którzy je starannie projektują i produkują. Towar jest testowany na różne sposoby. Producent gwarantuje skuteczne działanie i niezawodność w swojej klasie lub zgodnie z uzyskanymi certyfikatami. Jednak jeśli produkt będzie źle dopasowany nie wyklucza możliwości uszkodzeń ciała. Przed użyciem konieczne jest dopasowanie produktu do sytuacji i indywidualnych predyspozycji posiadacza. Właściwości ochronne i konstrukcyjne mogą ulec zmianie poprzez niewłaściwe użytkowanie lub złą konserwację produktu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbki zdrowia wynikające ze złego dopasowania i użytkowania produktu.
Prosimy o zwracanie produktów na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, można skorzystać z formularza (pobierz wzór).
Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Saxo Group sp. z o.o. sp. k., ul. Pszczyńska 202A, 44-100 Gliwice, mailowo pod adresem sklep@norica.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Realizacja i wysyłka zamówień odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Każda przesyłka jest ubezpieczona.
Koszty dostawy:
Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu zamówienia kurierowi. Ze względów na satysfakcję naszych klientów nie wysyłamy przesyłek Pocztą Polską.
Twoja opinia może być pierwsza.
Oceny i recenzje produktu mogą być dodane wyłącznie przez osoby zalogowane.
Po moderacji publikujemy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie. Odrzucamy wyłącznie te, które wprowadzają w błąd, np. kilka negatywnych opinii jednego produktu dodane przez tego samego użytkownika, zawierają treści reklamowe, zostały napisane za wynagrodzenie, zawierają linki do zewnętrznych stron internetowych; naruszają dobra osobiste lub zasady współżycia społecznego, są obraźliwe lub wzywają do stosowania przemocy, lub nienawiści, zawierają dane osobowe lub inne dane poufne, nie dotyczą produktu. Komentarze dodane przed 01.01.2023 nie podlegały moderacji. Ocena podawana w gwiazdkach (0-5) jest średnią wszystkich ocen.